[expand title=”Mit jelent az OCR?“]
Az OCR (Optical Character Recognition) magyarul optikai karakterfelismerést jelent, mely egy olyan folyamat, amely során a beszkennelt iratok nem csupán képfájlként jelennek meg, hanem egy kétrétegű kereshető tartalmú pdf fájlként. Ennek előnye, hogy egy hosszabb dokumentum szövegében is gyorsan meg tudja találni a szükséges információkat másodpercek alatt.[/expand]
[expand title=”Hogy történik az elkészült dokumentumok átadása?“]
A digitalizált dokumentumokat igény és méret szerint több formában tudjuk átadni:
– Pendrive/ külső adathordozó
– Felhő alapú tárhely
– E-mail
Igény esetén jelszóval védett fájlként adjuk át az elkészült anyagot.
Továbbá az elkészült anyagokhoz mellékelünk egy kísérőjegyzéket, mely tartalmazza a feldolgozott dossziék tartalmát és méretét (fájlok száma, oldalak száma, méret).[/expand]
[expand title=”Hogyan viszik el tőlem a feldolgozandó anyagokat?“]
Egy előre egyeztetett időpontban az előre meghatározott személyektől vesszük át a feldolgozandó anyagokat (és kizárólag ezen személyeknek is adhatjuk vissza – szerződésben rögzítjük). A dokumentumok átvétele során minden esetben készül egy „Átadás átvételi jegyzőkönyv”, mely tartalmazza az elvitt dokumentumok mennyiségét és tartalmát.[/expand]
[expand title=”Meddig tárolják a már átadott, digitalizált anyagaimat?“]
Átadást követően további 2 hétig (14 naptári nap) tároljuk ezen dokumentumait biztonsági okokból. Ezután végleges törlésre kerülnek adatvédelmi okokból.[/expand]
[expand title=”Adatvédelem“]
A szerződés megkötésekor Adatkezelői és feldolgozói megállapodást kötünk, illetve Titoktartási megállapodást is, továbbá az átadást követő 14 nap leteltével véglegesen töröljük feldolgozott anyagait, így biztosítva adatai védelmét.[/expand]
[expand title=”Digitális átállással minden papíralapú folyamatom megszűnik?“]
Nem feltétlen. Szükség szerint fokozatosan is át lehet állni papírmentes irodává. Jellemzően 1-1 adott folyamatot, területet lehet egyszerre digitálissá tenni. Amennyiben ezek már működőképesek, könnyebb, gördülékenyebb lesz a többi terület átállása is.[/expand]
[expand title=”Tört évben, vagy év elejétől kezdjem inkább az átállást?“]
A digitális átállást érdemes minél hamarabb elkezdeni. A kezdeti időszakban – az átállás megszokásához – párhuzamosan zajlik mind a digitális, mind a papíralapú folyamatok kezelése. Ennek többek között az is a célja, hogy plusz kontrollpontot építsünk be a kezdeti időszakban. Amint a munkatársak magabiztosan kezelik a digitális folyamatokat, elhagyható a papíralapú munkavégzés.[/expand]
[expand title=”Hogyan mérik fel vállalkozásom jelenlegi helyzetét?“]
Az első találkozáskor egy díjmentes kötetlen beszélgetés során megismerjük vállalkozása jelenlegi folyamatait, egyedi szükségleteit, munkatársak észrevételeit, optimalizálandó területeit, vállalkozása adottságait. E beszélgetést követően Ön dönti el, hogy szeretné-e igénybe venni szolgáltatásainkat. Amennyiben igen, komplex, vállalkozására szabott, minden esetben egyedi akciótervet készítünk, valamint segítünk, ennek megvalósításában, kivitelezésében (pl. eszköz és szoftverbeszerzés).[/expand]